طراحی کاور پست تولید محتوا اینستاگرام
امروز طوری شده که هر فردی بعد از بیدارشدن از خواب در ابتدای صبح اقدام به چک کردن موبایل خود و سرکشی در اینستاگرام می کند. به واقع چک کردن شبکه های اجتماعی به ویژه اینستاگرام که یک پلتفرم محبوب بین مردم است از عادت های ما شده است.
این اپلیکیشن به دلیل اینکه بازتاب وقایع و لحظات زندگی انسان هاست که به طور روزانه از شرایط زندگی خود منعکس و منتشر می کنند برای فالوورها بسیار جذاب است.
از طرفی قرار دادن پست ها به شیوه ای درست و جذاب و طراحی کاور پست اینستاگرام اولین قدم برای داشتن یک کسب و کار موفق است. اما چطور؟ چه چیزی لازم است تا یک تبلیغ به درستی شکل بگیرد؟ چه چیزی در جذب مخاطب در اینستاگرام نقش دارد؟ چه مواردی قبل از هر چیزی در چشم مخاطبتان جلب توجه می کند و او را وادار به درخواست اطلاعات بیشتر از پست منتشر شده کرده و در نهایت او را راغب به خواندن کپشن می کند؟
یکی از مهم ترین مسائل در اینستاگرام که با آن سر و کار دارید دغدغه داشتن یک دیزایر جذاب از نظر گرافیکی و البته محتوایی است. وقتی کاربری از طریق اکسپلوور یا به هر طریق دیگری وارد پیج اینستاگرام شما می شود در اولین نگاه چیزی که ممکن است توجهش به آن جلب شود نمای ظاهری پیج شماست که می تواند بر جذب او تاثیر زیادی داشته باشد. گرافیک خوب و البته اصولی از مهمترین عوامل است. حالا با خودتون می گویید چرا!!!
وقتی شما یک دیزاین گرافیکی جذاب برای ظاهر پیجتون طراحی کرده باشید اول از همه به مخاطب نشان می دهید که شما صاحب یک پیج حرفه ای و با اصالت هستید که برای کسب و کار خود ارزش قائلید. اصول و قوانین طراحی را به خوبی پیاده سازی کرده اید و برای مخاطب خود ارزش قائلید. در نتیجه در گام اول موفق بوده اید و همین عامل زیباسازی پیج شما به جذب مخاطب کمک زیادی می کند.
ما در این پست آموزشی از وبسایت روپیک به عنوان یک مجموعه گرافیکی قصد داریم نحوه ساخت آموزش طراحی پست تولید محتوا اینستاگرام را به شما آموزش دهیم، اگرچه تا حدودی تمامی کسب و کارهای آنلاین می توانند از این مدل قالب طراحی شده برای کاور پست های خود در اینستاگرام استفاده کنند.
دیدگاهتان را بنویسید