بهترین ایده های تولید محتوا برای پیج املاک
تولید محتوا برای پیج املاک
رسانه های اجتماعی به ویژه اینستاگرام نه تنها ابزاری برای نشان دادن تخصص خود به مشتریان و تبلیغات کسب و کار می باشند بلکه برای ارائه اطلاعات به روز در مورد جوامعی که به آن ها خدمات می دهید ابزاری عالی است. به همین دلیل است که وقتی صحبت از حضور شما در اینستاگرام به عنوان یک مشاور املاک می شود، ضروری است که به طور منظم حساب خود را به روز کنید تا در نزد مخاطبان خود به عنوان یک حرفه ای به چشم بیایید.
امروزه محبوبیت اینستاگرام در سراسر صنعت املاک و مستغلات در حال افزایش است. طبق آخرین نظرسنجی های انجمن ملی مشاوران املاک حدود ۶۸ درصد از مشاغل املاک و مستغلات از پلتفرم اینستاگرام استفاده می کنند که نسبت به دو سال گذشته جهش ۱۶٪ داشته که این خبر نشان از اهمیت اینستاگرام در کسب و کار مشاور املاک می دهد.
اما شما برای اینکه بتوانید حضور باکیفیتی در اینستاگرام داشته باشید باید ایده های خوبی برای ارائه انتخاب کنید. هم ایده های جذاب برای محتواهای پست و هم ایده های جذاب و شگفت انگیز برای استوری ها.
پس تا اینجا از اهمیت متوجه شدیم که اینستاگرام چقدر نقش پررنگی می تواند در کسب و کارهای آنلاین داشته باشد مخصوصا در صنف مشاور املاک.
مزایای تولید محتوا برای پیج املاک
به حدی حضور انسان در فضای مجازی و آنلاین رشد پیدا کرده که دور ماندن از آن می تواند موجب عقب افتادگی در رقابت با کسب و کارها شود. بنابراین واجب است که افراد در شبکه ها و اپلیکیشن های اجتماعی عضو شوند و از این طریق کسب و کار خود را بیشتر به کاربران معرفی کنند.
از آنجا که تعداد کاربران در فضای مجازی بسیار زیاد است این فضا می تواند بستر بسیار مناسبی برای توسعه و تبلیغات کسب و کارهای مختلف باشد. از طرفی با ایجاد یک محتوای غنی و باکیفیت می توانید کسب و کارتان را در میان صدها بنگاه معاملاتی و مشاور املاک رشد دهید. در واقع حضور در اینستاگرام به صورتی صحیح که موجب رشد شما شود می تواند بسیار مقرون به صرفه تر از تبلیغات گسترده و سنتی باشد که هم هزینه بردار است و هم زمان بیشتری را از شما خواهد گرفت.
به طور عمده تولید محتوا برای پیج های مشاور املاک مزیت های زیر را به دنبال خواهد داشت:
- نسبت به روش های سنتی و قدیمی بسیار سریعتر و همچنین کم هزینه تر می باشد.
- به برند شدن شما در میان مخاطبان کمک زیادی خواهد کرد.
- راه های بازاریابی به نسبت راحت تری پیش روی شماست.
- تبدیل به یک کسب و کار آنلاین خواهید شد که دسترسی خیلی از افراد به شما راحت تر می شود.
محتوای مناسب برای پیج املاک اینستاگرام
اما شما به عنوان یک فردی که دارای یک پیج املاک هستید چه نوع محتوایی باید تولید کنید؟
یادتان باشد که در هر زمینه کاری که فعالیت دارید مخصوصا مشاور املاک باید بهترین ورژن از خود را ارائه دهید تا بتوانید در محیط رشد خوبی داشته باشید.
تولید محتوای باکیفیت در زمینه املاک و مستغلات باعث خواهد شد که در بین رقبا سریعتر رشد کنید و از خیلی از پیج هایی که یا ضعیف کار می کنند و یا محتوای کمتری تولید می کنند پیشی بگیرید.
سعی کنید محتوای باکیفیت و حرفه ای برای پیج املاک خود تولید کنید که بازگو کننده دانش و تخصص شما در این حوزه باشد.
در مجموع یک محتوای خوب در پیج املاک می تواند نتایج زیر را دربر داشته باشد.
- تبدیل مخاطبان به مشتری و خریدار
- ایجاد معاملات بیشتر در پیج اینستاگرام
- ایجاد تعامل بیشتر با مخاطبان
- برندسازی شما در اینستاگرام
جمع بندی
در عصر حاضر تولید محتوا برای پیج های مشاور املاک امری بسیار ضروری است چراکه دیگر مخاطبین از روش های سنتی برای پیدا کردن یک ملک، آپارتمان و یا زمین استفاده نمی کنند. امروزه همه به سراغ سایت ها، پیج های اینستاگرامی و اپلیکیشن های املاک می روند.
مشاور املاک زیادی هستند که از این فضا به نحو احسنت استفاده کردند و به توسعه کسب و کارشان می پردازند و از این طریق میزان درآمد خودشان را افزایش می دهند.
اما بدانید برای تبدیل شدن به یک پیج موفق در پلتفرم اینستاگرام که مخاطبان زیادی بدست بیاورید باید محتوای عالی و باکیفیتی ارائه دهید. البته در کنار این محتوای خوب ظاهر پیج شما هم باید از جذابیت خوبی برخوردار باشد. یعنی فقط این محتوا نیست که اهمیت دارد. چه پیج هایی که با محتواهای عالی وجود داشته اند یا دارند ولی به دلیل اینکه ظاهر خوبی ندارند و یا از قالب اینستاگرام جذابی برای گرافیک پیج املاک خود استفاده نکرده اند نتوانسته اند مخاطب خوبی جذب کنند و کاربر بدون توجه به اصل محتوا از آن به راحتی عبور کرده. پس استفاده از یک قالب پست و استوری املاک برای پیج اینستاگرام از واجبات جلب کاربر به سمت پیج می باشد.