آموزش طراحی پست فروشگاهی لباس در اینستاگرام
استفاده از قالب اینستاگرام جذاب، دغدغه جدیدی است برای تمامی فعالان در حوزه اینستاگرام. از صاحبان پیج های آموزشی گرفته تا فروشگاهی و پیج هایی که خدماتی هستند و انواع مختلف خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهند. در واقع وقتی شما دیزاین جذابی برای پیج خود رقم نزنید نمی توانید انتظار بازخورد بالایی داشته باشید. مخصوصا اگر صاحب پیج فروشگاهی و محصولات فیزیکی باشید و نتوانید محصول خود را به مشتری خوب نشان هید.
از مهمترین مسائلی که افراد در اینستاگرام با آن روبرو هستند بحث داشتن یک دیزاین جذاب برای پیجشون برای افزایش بازدید و ویو و گرفتن فالوور بیشتر است. وقتی که کاربری در اینستاگرام از طریق اکسپلوور یا هر راه دیگری پیج شما را پیدا می کند در اولین نگاه چیزی که ممکن است توجهش را جلب کند نمای ظاهری پیج شماست که میتواند بر جذب او تاثیر زیادی داشته باشد. گرافیک خوب از مهمترین عوامل است. حالا با خودتون می گویید چرا!!!
وقتی شما یک دیزاین جذاب برای نمای ظاهری پیجتون داشته باشید اول از همه به مخاطب نشان می دهید که شما صاحب یک پیج حرفه ای و با اصالت هستید. قوانین طراحی را به خوبی پیاده سازی کرده اید و برای مخاطب خود ارزش قائلید. همیشه در حال تولید محتوا هستید و همین کار به پیج شما ارزش و رتبه خاصی در نزد کاربر می دهد. در نتیجه در گام اول موفق بوده اید و همین عامل زیباسازی پیج شما به جذب مخاطب کمک زیادی می کند.
ما در این پست آموزشی از وبلاگ روپیک قصد داریم نحوه ساخت آموزش طراحی پست فروشگاهی لباس در اینستاگرام را به شما آموزش دهیم، اگرچه تا حدودی تمامی کسب و کارهای آنلاین می توانند از این مدل قالب طراحی شده برای کاور پست های خود در اینستاگرام استفاده کنند. اما توجه داشته باشید که صرفا آموزش قالب فروشگاه لباسی که در ادامه برای شما قرار می دهیم صرفا مربوط و منحصر به یک پیج فروشگاهی لباس زنانه نیست و شما می توانید برای پیج های دیگر هم که قائده و کلیات این قالب را در بر می گیرد پیاده سازی کنید.
دیدگاهتان را بنویسید